Емил Караниколов: "Товарни превози" ще бъдат приватизирани до края на годината
С помощта на международните консултантски компании много повече инвеститори ще знаят какво продаваме, посочва шефът на Агенцията за приватизация
08:35 | 21.08.12 г. 10Препоръчан материал от партньор на investor.bg
-
Застраховател: България е държавата в Европа с най-нисък процент застраховани домове
-
Tavex: Българите купуват три пъти повече злато в сравнение с 2020 г.
-
Ще има ли нов рекорд в цената на медта?
-
Нарастват превозените товари и пътници през първите месеци на 2024 г.
-
Транспортният министър: Високоскоростният влак София-Бургас ще заработи до 2027 г.
-
Премиерите „Фюриоза“ и „Гарфилд“ не успяха да спасят боксофиса в дългия уикенд в САЩ
-
Имотната империя на Русия във Великобритания
-
Русия произвежда и тества иновативни оръжия на фронта в Украйна
-
Украинските баби и дядовци се записаха първи доброволци, за да спасят младите от войната
-
Милиардерското семейство Пежо се изправи пред необичаен бунт на акционери
-
Глобалният данък върху богатството приближава
-
Олаф Шолц: Американският капитализъм е по-способен да финансира новосъздадени компании
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Застраховател: България е държавата в Европа с най-нисък процент застраховани домове
-
Tavex: Българите купуват три пъти повече злато в сравнение с 2020 г.
-
Ще има ли нов рекорд в цената на медта?
-
Тръмп ухажва либертарианците с обещание да смекчи присъдата на криптопрестъпник
-
Азиатско-Тихоокеанските пазари започват седмицата с повишения
-
Филип Лейн: Политиката на ЕЦБ ще трябва да бъде рестриктивна през цялата година
преди 11 години Лошото знаеш ли кое е? Че, доста от участниците в във форума на Инвестора, схващат схемите, НО нищо не може да се направи. Нужна е "критична маса" от такива, че да се промени нещо. То такива схеми винаги ще има, но когато развитието на държавата е в правилна посока, като цяло, те ще минат под чертата като статистическа грешка. ;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Схемата е една и съща вече толкова години . 1.Държавата абдикира от реалността и допържа фирми с щат * 3 или повече от необходимото , с мениджмънт политически оцветен докато каталяса съвсем и вече няма какво да се точи 2.Обикновено под натиск от вън или щото фирмата вече толкова е каталясала че вече едвам крета се приватизира 3.Идва удобната "инвеститорска" фирма която свършва работата на държавата : съкращава ненужните , преструктурира дълга , продава част от активите и лустроства компанията 4.Препродава я с 100 % печалба и по схемата разпределя благинката Колегата по-долу спомена Булгартабак . Преди време имаше интервю с Шулева та разказваше че като са правили сравнителен анализ на производителността на труда с сравнимо предприятие в Германия Булгартабак е бил с 30-пъти по ниска производителност . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Ти да не си някой от участниците в търга? Сигурно притежаваш някоя по-сериозна транспортна компания с повече товарооборот от БДЖ. Защото ако си от участниците направо им предложи да ти я продадат с компенсаторки и готово. Изглеждаш ми като голям специалист в опитите по провалянето на първи, втори и трети опити за приватизация. Технологията едно нещо първо да го скапем и след това да си го купим евтино ни е добре известна. Но не винаги работи. Оказва се, че понякога "бизнесмените" така се престарават в скапването на нещото, че после като си го купят не могат да го възстановят. Какво да направим - такава ни е държавата, такива са ни политиците и ***, дето се мислят за бизнесмени и са твърдо убедени, че бизнеса е едно непрекъснато прецакване на всичко и всички и колкото повече неща си прецакал - толкова си по-велик. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Кой говори тука за креативност и развитие. Това което казваш, че е ценно малко ли е? Както се казва "не ми хвали стока, хвали ми пазар". "Инвеститора" ще врътне едни бързи парички и вероятно хич не мисли за обновяване. Пък и едва ли някой ще покаже план за развитие. Ако времето ме опровергае - чудесно! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години За реална приватизация през БФБ може да се мисли само за компании които са стабилно печеливши и имат мениджмънт, който може да представи 5-10 годишен план за развитие.Компании на които им предстои реаорганизация са трудни за борсова приватизация! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Стига с глупусти! Ако беше толкова голяма далавера, нямаше да се провали първият опит за приватизация! Ценното на Товарни превози е единствено пазарният му дял. Подвижният състав трябва да се смени и да се чака дълго време докато обновят цялата ЖП инфраструктура в България. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Не е нужно да я изчисляваш то се вижда да купуваш за 100млн. евро с печалбата за миналата година и пълни сметки за 50 млн. евро. А сега се вижда най-добре пазара я оценява два пъти повече. И съм сигурен в скоро време, че ще бъде препродадена на стойност най-малко пет пъти от цената на която е купена. Но какво съм тръгнал да обяснявам в България е така примери много като започнем с БТК... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години как я изчисли тая смешно ниска цена ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Ще се получи като приватизацията на Булгартабак - криминална на смешно ниска цена... И лицето на снимката има голяма вина за това и се питам кой предложи този *** на тази длъжност. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Как може да не питате за приватизацията на БФБ!?!? :( отговор Сигнализирай за неуместен коментар